terça-feira, 14 de agosto de 2012

Construindo meu castelo

sand castle Rio de  Janeiro

I´m building my castle. Right now it´s as fragile as a sand castle. It´s made of dreams and hopes, but I´m working really hard to make it as solid as the hardest rock ever.

I have to confess I forgot to think about the hard working. When we make plans, we only think about how good it will be. Gotta tell you something, man, it ain´t easy, but I know it will be worthy.

See you soon.

**
Estou construindo meu castelo. No momento ele é frágil como um castelo de areia. Ele é feito de sonhos e esperanças, mas estou lutando para que seja tão sólido quanto pedra.
Preciso confessar que esqueci de pensar no trabalho árduo. Quando fazemos planos, apenas pensamos no quão bom será. Olha, não é fácil, mas eu sei que vai valer a pena.

Nenhum comentário:

Postar um comentário